Dobrý den,
už se podařilo někomu dovolat na vaše informační centrum? Po té, co jsem se chtěla zeptat na IC, jestli je vaší pojišťovnou proplácena magnetoterapie, jsem akorát tak byla nesčetněkrát vyzvána "ke stlačení 1, 2, 3, ....." a že je rozhovor (ke kterému vůbec nedošlo) monitorován. Po čtyřech minutách rozhovoru, nerozhovoru jsem se dozvěděla, že mi "případné otázky rádi zodpovíte" a telefonát skončil. Není to absurdní?
Recenze (1)
jj 02. Srp 2016 v 14:10
Dobrý den,
už se podařilo někomu dovolat na vaše informační centrum? Po té, co jsem se chtěla zeptat na IC, jestli je vaší pojišťovnou proplácena magnetoterapie, jsem akorát tak byla nesčetněkrát vyzvána "ke stlačení 1, 2, 3, ....." a že je rozhovor (ke kterému vůbec nedošlo) monitorován. Po čtyřech minutách rozhovoru, nerozhovoru jsem se dozvěděla, že mi "případné otázky rádi zodpovíte" a telefonát skončil. Není to absurdní?
Add comment for Pobočka Domažlice