Musím všechny varovat před velmi arogantním jednání vedoucích pobočky v Hostivici. Již několikrát jsem byl svědkem jak na prodejně řvou na zaměstnance, ale dnes jsem se sám stal terčem posměchu a urážek jedné velmi nepříjemné paní (s cedulkou Klára) Dejte si na ni pozor a raději ji o nic nežádejte !!! Jsem již v letech a dnes jsem si zapomněl vzít brýle, potřeboval jsem tudíž poradit s výběrem nízkotučného jogurtu. Tato paní se na mě ušklíbla, že na mně nemá čas a když jsem slepej mám chodit s průvodcem. Zůstal jsem jak opařený.
Dnes jsem nakupovala v Lidlu, jako každý den. Bylo pravé poledne, v obchodě bylo docela dost lidí, vybrala jsem si zboží řádně do košíku, žádný problém jsem s nákupem neměla. Zaplatila jsem u pokladny a chtěla jsem odejít, když mně ale zastavil mladý muž, představil se jako ochranka a dal mi vyložit celý můj nákup dokonce i oděvy, které jsem nakoupila v jiných obchodech. Trocha mně to překvapilo, protože na moji otázku, proč mně kontroluje, se mně zeptal, kde mám čokolády aqadorky, co jsem vůbec nepochopila. Vůbec jsem netušila, co po mně chce. Chtěla jsem se zeptat, co to má znamenat, ale mladý muž se srazu otočil, něco tiše řekl a odešel na oddělení. Moc mně mrzí takové chování ochranky obchodu. Taky pracuji v obchodě a když chceme někoho kontrolovat, musíme mít k tomu vážný důvod. Nevím, jestli tento mladý muž potřeboval vykázat činnost, ale moc mně mrzí, že si vybral právě mně, protože jsem se styděla před zákazníky. Nikdy jsem neměla potřebu nakupovat nestandardním způsobem a o to mně to víc mrzí. V Lidlu nakupuji denně a ráda, protože mi tenhle obchod ve všem vyhovuje.
Jen chování ochranky mi přijde divné.
Recenze (2)
Karel 03. Zář 2016 v 14:50
Musím všechny varovat před velmi arogantním jednání vedoucích pobočky v Hostivici. Již několikrát jsem byl svědkem jak na prodejně řvou na zaměstnance, ale dnes jsem se sám stal terčem posměchu a urážek jedné velmi nepříjemné paní (s cedulkou Klára) Dejte si na ni pozor a raději ji o nic nežádejte !!! Jsem již v letech a dnes jsem si zapomněl vzít brýle, potřeboval jsem tudíž poradit s výběrem nízkotučného jogurtu. Tato paní se na mě ušklíbla, že na mně nemá čas a když jsem slepej mám chodit s průvodcem. Zůstal jsem jak opařený.
Olga 11. Zář 2015 v 21:03
Dobrý den!
Dnes jsem nakupovala v Lidlu, jako každý den. Bylo pravé poledne, v obchodě bylo docela dost lidí, vybrala jsem si zboží řádně do košíku, žádný problém jsem s nákupem neměla. Zaplatila jsem u pokladny a chtěla jsem odejít, když mně ale zastavil mladý muž, představil se jako ochranka a dal mi vyložit celý můj nákup dokonce i oděvy, které jsem nakoupila v jiných obchodech. Trocha mně to překvapilo, protože na moji otázku, proč mně kontroluje, se mně zeptal, kde mám čokolády aqadorky, co jsem vůbec nepochopila. Vůbec jsem netušila, co po mně chce. Chtěla jsem se zeptat, co to má znamenat, ale mladý muž se srazu otočil, něco tiše řekl a odešel na oddělení. Moc mně mrzí takové chování ochranky obchodu. Taky pracuji v obchodě a když chceme někoho kontrolovat, musíme mít k tomu vážný důvod. Nevím, jestli tento mladý muž potřeboval vykázat činnost, ale moc mně mrzí, že si vybral právě mně, protože jsem se styděla před zákazníky. Nikdy jsem neměla potřebu nakupovat nestandardním způsobem a o to mně to víc mrzí. V Lidlu nakupuji denně a ráda, protože mi tenhle obchod ve všem vyhovuje.
Jen chování ochranky mi přijde divné.
Olga
Add comment for Lidl Hostivice